Dla Pracodawców Dla Kandydatów O Nas Kontakt Oferty Pracy





















Dla Pracodawców / Menad¿er na model - oferta specjalna

ZARZ¡DZANIE ZESPO£EM (16 h) czyli pigu³ka wiedzy i umiejêtno¶ci dla mened¿era

Program przeznaczony jest dla osób pracuj±cych na stanowiskach kierowniczych, pragn±cych podnie¶æ swoje kompetencje mened¿erskie w zakresie motywowania pracowników, zarz±dzania zespo³em, delegowania uprawnieñ i motywacyjnej komunikacji. Trening jest znakomit± form± doskonalenia dla osób z do¶wiadczeniem w kierowaniu innymi oraz dla osób przygotowywanych do awansu. Temat szkolenia dotyczy kluczowych kompetencji mened¿erskich, których mo¿na siê nauczyæ i które mo¿na rozwijaæ.

 

Po szkoleniu uczestnicy bêd±:

- lepiej rozumieli rolê mened¿era

- potrafili okre¶liæ swoje obszary do rozwoju

- wiedzieli jak i chcieli motywowaæ pracowników,

- lepiej siê komunikowaæ z pracownikami,

- czuli potrzebê budowania kultury pracy zespo³owej


Jak przebiega szkolenie:


I: Przywództwo i kierowanie zespo³em

  1. Wprowadzenie do problematyki zespo³u, ról w zespole i przywództwa
  2. Æwiczenie zespo³owe KARTY. Analiza æwiczenia: Podstawowe regu³y funkcjonowania zespo³ów. Praktyka kierowania zespo³em– wypracowanie wskazówek przydatnych w pracy zarz±dzaj±cego, co robiæ, aby zespó³ pracowa³ efektywnie?
  3. Style kierowania wg Blancharda– test i omówienie wyników w kontek¶cie pracy i rozwoju zespo³u.

II: Delegowanie zadañ i uprawnieñ

  1. Wprowadzenie do delegowania. Studium przypadku – problemy z delegowaniem. Definicja delegowania
  2. Wady i zalety delegowania. Regu³y delegowania. Lista zadañ do delegowania. Matryca Eisenhowera’ i prawo Pareto w delegowaniu. Wskazówki praktyczne

III: Motywowanie pracowników

  1. Identyfikacja ¼róde³ motywacji
  2. Krótki przegl±d podej¶æ do problematyki motywowania
  3. Pozafinansowe rozwi±zania motywuj±ce pracowników do efektywniejszej pracy.
  4. Wypracowanie praktycznego „kodeksu motywowania”.

IV, V: Komunikacja i asertywno¶æ kierownika

  1. Wprowadzenie w problematykê komunikacji i asertywno¶ci i ich roli w pracy zarz±dzaj±cego
  2. Aktywne s³uchanie - æwiczenie „Urzek³a mnie Twoja historia”.
  3. Podstawowe techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach kierowniczych.
  4. Motywuj±ce ocenianie pracowników poprzez udzielanie informacje zwrotne (technika „hamburgera”)

VI: Negocjacje i rozwi±zywanie konfliktów w praktyce kierowania

  1. Ogólne zasady negocjowania i rozwi±zywania konfliktów, zasada win-win.
  2. Gra symulacyjna „Budowanie wie¿y”
  3. Podstawowe style rozwi±zywania konfliktów-test na rozpoznanie w³asnego stylu rozwi±zywania konfliktów.
  4. Rola zachowañ asertywnych, oraz umiejêtno¶ci interpersonalnych w radzeniu sobie z konfliktowymi sytuacjami w zespole

www.studio-online.plStrony www szczecin