Czêsto pracodawcy zastanawiaj± siê , jakie s± nastroje w¶ród pracowników i jaki jest ich poziom satysfakcji z pracy.
UniKadr oferuje
przeprowadzenie badania ukazuj±cego, co o firmie i swojej w niej roli my¶l± sami pracownicy.
Regularnie przeprowadzane badanie, raz w roku, lub przed i po wa¿nych zmianach w firmie, pozwala diagnozowaæ aktualny stan i aktywnie wp³ywaæ na zachowania pracowników.
Taki dobrze przygotowany sonda¿ mo¿e daæ rewelacyjne efekty w postaci wiedzy przydatnej szefom firmy i mened¿erom do sprawnego zarz±dzania. Wytwarza siê ponadto sytuacja wspó³dzia³ania, niezwykle motywuj±ca dla zatrudnionych. Dowiedziono, ¿e dba³o¶æ o satysfakcjê pracowników przynosi pozytywne efekty.
Bêdziemy wspólnie szukaæ odpowiedzi na pytania:
- Jakie cele stawiane s± przed badaniem, do czego wyniki sonda¿u zostan± wykorzystane?
- Jakie s± nastroje w¶ród pracowników i poziom ich satysfakcji z pracy?
- Jakie potrzeby maj± pracownicy, aby ich praca mog³a byæ wydajniejsza?
- Jakie wystêpuj± zjawiska pozytywne i co je determinuje (by móc je powielaæ)?
- Jakie s± przyczyny ewentualnych niekorzystnych zjawisk (by móc je eliminowaæ)?
- Jakie pracownicy maj± pomys³y na usprawnienie pracy swojej i firmy?
- Jakie nale¿y podj±æ dzia³ania, by wyeliminowaæ lub ograniczyæ czynniki niekorzystne, a wzmocniæ czynniki proefektywne?
Efektem naszych dzia³añ bêd± nastêpuj±ce korzy¶ci:
- usprawnienie organizacji poprzez wykorzystanie wiedzy o firmie i jej pracownikach,
- trafniejsze podejmowanie decyzji w oparciu o informacje o zjawiskach niekorzystnych i proefektywnych,
- ujawnienie siê nowych pomys³ów na poprawê pracy i funkcjonowanie firmy,
- upodmiotowienie pracowników, poprzez odwo³ywanie siê do ich konkretnych problemów i korzystanie ze zg³oszonych wniosków polepszenia pracy,
- skuteczniejsze kierowanie zespo³ami poprzez wykorzystanie wiedzy o potrzebach pracowników,
- odreagowanie z³ych nastrojów, a przez to poprawienie atmosfery pracy,
- podniesienie presti¿u organizacji w oczach pracowników,
- stworzenie propozycji konkretnych dzia³añ, które zdaniem audytora nale¿y rozwa¿yæ.