Dla Pracodawców Dla Kandydatów O Nas Kontakt Oferty Pracy





















Dla Pracodawców / Programy szkoleñ

AUTOPREZENTACJA - SZTUKA  WYST¡PIEÑ  PUBLICZNYCH

czyli jak byæ zadowolonym z siebie, gdy patrz± na nas inni


„Jeste¶ nie taki, jak my¶lisz o sobie, lecz taki, jak postrzegaj± Ciê inni”. Te m±dre s³owa powtarzane przez wiele autorytetów, musz± sk³oniæ ka¿dego z nas do refleksji nad obrazem samego siebie w oczach innych. Zawsze chcieliby¶my profesjonalnie wypa¶æ przed szefem, zrobiæ dobre wra¿enie na wspó³pracownikach czy Klientach, zab³ysn±æ przed szerszym audytorium. Czê¶æ z nas ma do tego naturalny talent. Pozostali niech siê jednak nie za³amuj± – tak¿e takich rzeczy mo¿na siê nauczyæ. My pomagamy spojrzeæ na siebie oczami innych.
Szkolenie przeznaczone dla osób, które w pracy zawodowej staj± czêsto przed konieczno¶ci± publicznego reprezentowania firmy,  prezentowania osi±gniêæ, projektów, raportów.

Po szkoleniu uczestnicy bêd±:

  • potrafili dobrze siê zaprezentowaæ i mieæ z tego satysfakcjê,
  • mocniej wierzyli w siebie i swoje mo¿liwo¶ci,
  • rozpoznawali g³ówne czynniki na podstawie których jeste¶my oceniani,
  • znali w³asny styl prezentowania siê przed innymi i oddzia³ywania na otoczenie,
  • dostrzegali i wykorzystywali wp³yw autoprezentacji na odnoszenie ¿yciowych sukcesów,
  • stosowali proste techniki podnosz±ce efekt wp³ywania sob± na innych,
  • prowadzili profesjonalne prezentacje, z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych,
  • umieli zarz±dzaæ stresem w sytuacji wyst±pieñ publicznych,
  • kompetentnie reprezentowali swoj± firmê/instytucjê, buduj±c jej w³a¶ciwy wizerunek.

PROGRAM

MODU£ I  Autoprezentacja.

  1. Autoprezentacja prowadz±cego- ¦wiadome zarz±dzanie w³asnym wizerunkiem i efektem pierwszego wra¿enia.
  2. Komunikacja interpersonalna w trakcie wyst±pieñ publicznych
  3. G³os – jak z nim pracowaæ wzmacniaæ, by lepiej oddzia³ywa³ na rozmówców.

MODU£ II Przygotowanie wyst±pienia

  1. Analiza tematu i okre¶lenie celów wyst±pienia.
  2. Dostosowanie metod prezentacji do grupy odbiorców.
  3. Regu³y projektowania wyst±pienia.
  4. Przygotowanie prezentacji i  materia³ów uzupe³niaj±cych.

MODU£ III, IV Metody i techniki pracy z grup±.

  1. Pomoce wizualne: rzutnik, laptop, prezenter, flipchart i inne.
  2. Metody aktywizuj±ce uczestników.
  3. Procesy zachodz±ce w grupie i typy s³uchaczy.
  4. Zarz±dzanie procesem grupowym.

MODU£  V  Emocje a wyst±pienia publiczne:

  1. Mo¿liwe pod³o¿a lêków przed wyst±pieniami;
  2. Praktyczne metody na radzenie sobie z trem±;
  3. Rola oddechu w pracy z emocjami;
  4. Praktyczne æwiczenia z cia³em, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej i naturalnej postawy prelegenta
  5. Sytuacje trudne podczas wyst±pieñ

MODU£ VI, VII Æwiczenia z kamer±.

  1. CASE STUDY: przygotowanie oraz przeprowadzenie prezentacji na tematy zaproponowane przez uczestników.
  2. Wykorzystywanie w³asnego potencja³u w prowadzeniu prezentacji – opracowanie indywidualnego UPS (unical proposition of selling).
pdf-ico_1.jpg Pobierz program szkolenia.

www.studio-online.plStrony www szczecin