|
|
Dla Pracodawców / Umiejêtno¶ci osobiste
Zarz±dzanie czasem i zadaniami
|
Praca wype³ni ca³y czas przeznaczony na jej wykonanie. Skutkiem tego "prawa" jest permanentny brak czasu. Czy znacie osoby, które mimo teoretycznie najwiêkszej ilo¶ci pracy, wywi±zuj± siê z niej lepiej od innych? Jest takich wiele.
|
|
Autoprezentacja
|
"Jeste¶ nie taki, jak my¶lisz o sobie, lecz taki, jak postrzegaj± Ciê inni". Te m±dre s³owa powtarzane przez wiele autorytetów, musz± sk³oniæ ka¿dego z nas do refleksji nad obrazem samego siebie w oczach innych.
|
|
Zarz±dzanie stresem
|
Stres - kto go nie zna? Zbyt czêsto w dzisiejszym szybkim ¶wiecie dopada nas i trzyma. A koszty finansowe i ludzkie stresu s± zawsze zbyt wysokie.
|
|
Skuteczne komunikowanie siê
|
Komunikatywno¶æ to umiejêtno¶æ, która jest najwy¿ej oceniana spo¶ród innych umiejêtno¶ci spo³ecznych. Nie wa¿ne co powiedzia³ pan A, wa¿ne-co zrozumia³ pan B.
|
|
Asertywno¶æ
|
Asertywno¶æ jest umiejêtno¶ci±, która przejawia siê w bezpo¶rednim sposobie wyra¿ania w³asnych my¶li, uczuæ, potrzeb oraz dba³o¶ci o w³asne prawa, bez naruszania praw innych osób.
|
|
Wyst±pienia publiczne
|
Wyst±pienia publiczne czyli jak byæ zadowolonym z siebie, gdy patrz± na nas inni.
|
|
|
|