Dla Pracodawców Dla Kandydatów O Nas Kontakt Oferty Pracy





















Dla Pracodawców / Zarządzanie pracownikami

 Tworzenie i prowadzenie zespo³u 
Czy pracowa³e¶ kiedy¶ w prawdziwym, zgranym zespole? A mo¿e uprawia³e¶ grê zespo³ow± i mia³e¶ okazje poczuæ tê drobn± ró¿nicê miêdzy grup± kilku zawodników a zwyciê¿aj±c± dru¿yn±? Je¿eli tak, to nie muszê Ciê przekonywaæ do efektów, jakie daje prawdziwa praca zespo³owa.


 Rekrutacja i zdobywanie pracowników 
Jeszcze kilka lat temu uwaga osób zajmuj±cych siê rekrutacj± skupia³a siê na dobrej selekcji i ocenie kompetencji osób chêtnych do podjêcia pracy. Dzi¶ ciê¿ar uwagi przenosi siê na to sk±d pozyskaæ kandydatów, jak sprawiæ by to nasze og³oszenie o pracy wzbudzi³o zainteresowanie w¶ród innych, jak stworzyæ grupê potencjalnych kandydatów, by móc rzeczywi¶cie wybieraæ pomiêdzy dobrymi kandydaturami.


 Motywowanie pracowników 
W¶ród trzech kluczowych kompetencji mened¿erskich najczê¶ciej wymienia siê: umiejêtno¶æ analizy sytuacji, wprowadzanie zmian i motywowanie ludzi.


 Coaching 
Tajemnicze s³owo coaching pojawi³o siê w Polsce niedawno i nie ma w³a¶ciwego polskiego odpowiednika. Dla wielu z nas nie tylko samo s³owo jest tajemnicze, ale zw³aszcza to co oznacza.


 Konstruktywna rozmowa oceniaj±ca 
Przyznajmy szczerze - nikt nie lubi byæ oceniany. Zawsze niesie to ze sob± niepewno¶æ i napiêcie. Wa¿na jest umiejêtno¶æ zbilansowania tego korzy¶ciami, jakie powinny p³yn±æ z oceny pracownika.


 Rozwi±zywanie konfliktów 
Czêstym skutkiem wysokich wymagañ w pracy jest dochodzenie do sytuacji konfliktowych. Wiêkszo¶æ z nas nie lubi konfliktów, ale trzeba sobie zdaæ sprawê, ¿e s± one naturalnym sk³adnikiem naszego ¿ycia.


 Jak skutecznie delegowaæ zadania 
Delegowanie to jedno z trudniejszych zadañ stoj±cych przed mened¿erami. Problem polega na osi±gniêciu w³a¶ciwej równowagi miêdzy delegowaniem zbyt wiele lub zbyt ma³o i miêdzy nadmiernym lub niedostatecznym nadzorem.


 Wprowadzanie zmian 
Truizmem jest stwierdzenie, ¿e "kto nie idzie z duchem czasu, musi z czasem odej¶æ". O tym wie ka¿da osoba zarz±dzaj±ca firm±. Tym bardziej, ¿e dzisiaj ju¿ nie wystarczy i¶æ do przodu - trzeba biec, by nie daæ siê wyprzedziæ.



www.studio-online.plStrony www szczecin