|
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego to agencja pracy i instytucja szkoleniowa, działająca na rynku pracy od 25 lat. Zajmujemy się rekrutacją i doborem personelu, wykonujemy badania zawodowo-kompetencyjne, szkolenia oraz doradztwo w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Obecnie poszukujemy dla swojego Klienta, firmy o stabilnej pozycji na rynku z 20-letnią tradycją w branży FMCG, odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Asystent działu handlowego miejsce pracy: okolice Szczecina; nr ref: AH/03/2021
Zakres obowiązków:
• Kompletowanie i kontrola dokumentacji handlowej (zamówienia, cenniki)
• Kontrola obiegu dokumentacji międzyoddziałowej
• Sprawdzanie dokumentów CMR - weryfikacja ze stanami w systemie
• Weryfikowanie stanów magazynowych
• Nadzór nad dokumentacją (dostawy, zwroty), a także wprowadzanie zamówień
• Nadzór nad terminowością faktur transportowych
• Wystawianie formularzy do Klientów
• Przyjmowanie poczty oraz realizacja zamówień środków czystości itd.
• Uczestniczenie w bieżących zadaniach biura
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
• Znajomość programów graficznych – mile widziane
• Znajomość zagadnień z obszaru logistyki oraz ekonomii – mile widziane
• Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym – warunek konieczny
• Znajomość języka hiszpańskiego – jako dodatkowy atut
• Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
• Komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność
Firma oferuje:
• Umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
• Bardzo atrakcyjny system premiowy
• Prywatna opieka medyczna
• Dużą elastyczność i możliwości rozwoju
• Pracę z międzynarodowymi Klientami
|
|